vrijdag 17 juni 2011

Waar vind ik nog meer websites over Adsense?


Er zijn op het Internet duizenden site over Adsense te vinden.
De kwaliteit ervan loopt nogal uiteen.
Ik heb er een paar voor je geselecteerd.

Allereerst raad ik je aan de help-pagina's van Google Adsense zelf te lezen.
Althans, het zal niet makkelijk zijn om alles te lezen, want deze help-pagina's bevatten erg veel informatie. Maar besteed er eens een paar uurtjes aan.

Dan is er het officiële Adsense-blog van Google, 'Inside Adsense'

Ook het Google Adsense help-forum is een plek waar veel nuttige info over Adsense is te vinden.

De Google Adseense Product Tour is een zeer beknopte maar helderde Engelstalige introductie op Adsense.

Tenslotte kan ik aanraden om mijn Engelstalige site over online marketing te bezoeken. Die site bevat een uitvoerige sectie over Google Adsense.