zondag 28 oktober 2007

Wat is Google Adsense?

Voor wie het nog niet wist: het is mogelijk om geld te verdienen op Internet. Zonder dat je een winkel of een bedrijf hebt. Zonder dat je geld hoeft te investeren. Zonder dat je de deur uithoeft. Google Adsense maakt het allemaal mogelijk.

Wat is Google Adsense precies? Natuurlijk kent iedereen Google. Behalve dat Google de meest gebruikte Internet zoekmachine ter wereld levert, verzorgt Google ook een aantal andere diensten. Een van die diensten is Adsense. Adsense maakt het mogelijk om geld te verdienen met je eigen website. Je hebt dus wel een eigen website nodig om geld te verdienen met Adsense.

Adsense zorgt er voor dat er advertenties verschijnen op je website. Zodra een bezoeker van je website op zo'n advertentie klikt, verdien je geld. Dat kan een cent per klik zijn. Maar soms verdien je wel een Euro per klik.

Google Adsense heeft mijn leven veranderd. Niet alleen omdat ik dankzij Adsense een aanvulling op mijn inkomen verdien, maar ook omdat het mij veel plezier en voldoening geeft.
Ik raad iedereen die een eigen website heeft aan om zich aan te melden bij Adsense!